


7 seats
Gas
18 MPG
Automatic
Trip start
Trip end
Insurance via Travelers
All-wheel drive
Backup camera
Blind spot warning
Brake assist
Lane departure warning
Lane keeping assist
Android Auto
Apple CarPlay
AUX input
Bluetooth
USB charger
USB input
GPS
Keyless entry
Toll pass
Must be 21+ to book
Child seat
Heated seats
Sunroof
Convenience
Skip the rental counter
Use the app for pickup and return instructions
Add drivers anytime after booking
2-hour pickup window
No need to modify your trip unless you’re running more than 2 hours late
Peace of mind
No car wash necessary, but keep the vehicle tidy
Free access to 24/7 roadside assistance
24/7 customer support
Add optional Extras to your trip at checkout.
One-way trip
We delivery directly to NYC - Please contact us when booking- All rentals must be booked at least 1 day before for us to accommodate TRIBECA 9TH STREET 14TH STREET PATH 23RD STREET PATH 33RD STREET PATH WORLD TRADE CENTER
$375/trip
4.3
10 ratings
Solid comfortable car for whoever needs a big SUV for a long trip or for carrying a lot of baggage and at a pretty good price.
Communication is lightning fast so no issues at all.
Georgios •
Car makes noises when you drive,
And could use some maintenanc.
Johnae •
Hi Johnae,
We appreciate the feedback. The car has a big engine. I am not sure if you are aware of that. We have gotten the car inspected and everything is perfect per our mechanic.
Thank you for bringing this to our attention.
Easy to book, pick up and return. There were alternating instructions on returning the car but overall, easy and great experience.
Courtney •
Great!
Tejas •
If I could give this owner Zero Stars, I would. The car upon pickup was filthy. Hundreds of bug stains everywhere on a white SUV. I asked for another car (any class) and they didn’t have one available. I asked for a refund and they would not do it. I called Turo Corporate and they only partially refunded the trip. What a nightmare. Never again….
Shashank •
This car was cleaned, unfortunately between the pickup time and when you were suppose to pickup the car dust accumulated. The vehicle was booked for 12pm you showed up at 5pm.
4.3
10 ratings
Solid comfortable car for whoever needs a big SUV for a long trip or for carrying a lot of baggage and at a pretty good price.
Communication is lightning fast so no issues at all.
Georgios •
Car makes noises when you drive,
And could use some maintenanc.
Johnae •
Hi Johnae,
We appreciate the feedback. The car has a big engine. I am not sure if you are aware of that. We have gotten the car inspected and everything is perfect per our mechanic.
Thank you for bringing this to our attention.
Easy to book, pick up and return. There were alternating instructions on returning the car but overall, easy and great experience.
Courtney •
Great!
Tejas •
If I could give this owner Zero Stars, I would. The car upon pickup was filthy. Hundreds of bug stains everywhere on a white SUV. I asked for another car (any class) and they didn’t have one available. I asked for a refund and they would not do it. I called Turo Corporate and they only partially refunded the trip. What a nightmare. Never again….
Shashank •
This car was cleaned, unfortunately between the pickup time and when you were suppose to pickup the car dust accumulated. The vehicle was booked for 12pm you showed up at 5pm.
No smoking allowed
Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine
Keep the vehicle tidy
Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine
Refuel the vehicle
Missing fuel may result in an additional fee
No off-roading
Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.
Want to shop around? Browse nearby GMC Yukon rental cars available for these dates
