Turo
Chrysler Pacifica 2018Chrysler Pacifica 2018Chrysler Pacifica 2018
Add car to favorites

Chrysler Pacifica

2018 LX

••
All-Star Host

7 seats

Gas

24 MPG

Automatic



Your trip

Trip start

Trip end





Insurance & Protection

Insurance via Travelers



Cancellation policy

Vehicle features

Safety

    Backup camera

    Blind spot warning

    Brake assist

Device connectivity

    Android Auto

    Apple CarPlay

    Bluetooth

    USB charger

    USB input

Apple CarPlay is a registered trademark of Apple Inc. Android is a trademark of Google LLC.

Included with your trip

Convenience

Skip the rental counter

Use the app for pickup and return instructions

Add drivers anytime after booking

2-hour pickup window

No need to modify your trip unless you’re running more than 2 hours late

Peace of mind

No car wash necessary, but keep the vehicle tidy

Free access to 24/7 roadside assistance

24/7 customer support


Extras (5)

Add optional Extras to your trip at checkout.

Booster seat

Our booster seat offers a safer and more comfy ride for older kids, bridging the gap between a car seat and a regular seat for growing passengers.

$45/trip1 available

Child safety seat

front facing

$45/trip1 available

Child safety seat

more safety for your child

$45/trip1 available

Booster seat

Our booster seat offers a safer and more comfy ride for older kids, bridging the gap between a car seat and a regular seat for growing passengers.

$45/trip1 available

Prepaid refuel

Save time, make drop-off a breeze, and avoid additional fees by adding this Extra, which allows you to return my car at any fuel level. Price includes up to a full tank of gas.

$60/trip


Reviews

4.8

45 ratings

I was so grateful for the communication with Jose. Quick to respond and eager to try to make things work. The car got canceled because of a sensor issue but he was able to get things addressed and the car back on Turo so we could get it. So grateful because it was such an affordable option. We had a few hiccups, like a late delivery by 20ish minutes, which was a little frustrating because we'd paid extra to have it ready and we were on a tighter schedule, a smoke/bad smell in the car that they'd worked hard to try to eliminate but still lingered, not quite a full gas tank, and a check engine light (which he addressed with us when we got the vehicle and assured us it'd be okay). Jose was quick to apologize and try to make things right. The car fit our family of seven pretty comfortably and it got us around town just fine. The Android auto required a wired connection and once we figured that out it worked really well. The location of pickup and drop off in the economy lot worked just fine with the airport shuttle.

Holly •

Engine light was on and it shifts really hard

Erica •

The engine warning light appeared on the dashboard. However, the owner mentioned that the car had just been checked and there were no issues, so it should be safe to continue driving. They advised me to let them know if anything unusual happens.

The owner responded very quickly and was very helpful in providing prompt assistance and guidance.

Varagnkana •

Jose's response

the vehicle its very safe to drive, the check engine light went on because of simple sensor that was already changed and fixed im glad you had a wonderful experience with the vehicle

Car has a serious exhaust leak with carbon monoxide getting into the cabin.

Michael •

Jose's response

as soon as you returned the vehicle it was fixed

Great host. No issues!

Daniel •

Reviews

4.8

45 ratings

I was so grateful for the communication with Jose. Quick to respond and eager to try to make things work. The car got canceled because of a sensor issue but he was able to get things addressed and the car back on Turo so we could get it. So grateful because it was such an affordable option. We had a few hiccups, like a late delivery by 20ish minutes, which was a little frustrating because we'd paid extra to have it ready and we were on a tighter schedule, a smoke/bad smell in the car that they'd worked hard to try to eliminate but still lingered, not quite a full gas tank, and a check engine light (which he addressed with us when we got the vehicle and assured us it'd be okay). Jose was quick to apologize and try to make things right. The car fit our family of seven pretty comfortably and it got us around town just fine. The Android auto required a wired connection and once we figured that out it worked really well. The location of pickup and drop off in the economy lot worked just fine with the airport shuttle.

Holly •

Engine light was on and it shifts really hard

Erica •

The engine warning light appeared on the dashboard. However, the owner mentioned that the car had just been checked and there were no issues, so it should be safe to continue driving. They advised me to let them know if anything unusual happens.

The owner responded very quickly and was very helpful in providing prompt assistance and guidance.

Varagnkana •

Jose's response

the vehicle its very safe to drive, the check engine light went on because of simple sensor that was already changed and fixed im glad you had a wonderful experience with the vehicle

Car has a serious exhaust leak with carbon monoxide getting into the cabin.

Michael •

Jose's response

as soon as you returned the vehicle it was fixed

Great host. No issues!

Daniel •


Hosted by Jose
All-Star Host

Turo's highest-rated hosts

642 trips•3 years of hosting

Rules of the road

No smoking allowed

Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine

Keep the vehicle tidy

Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine

Refuel the vehicle

Missing fuel may result in an additional fee

No off-roading


Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.

Browse more Chrysler Pacifica vehicles

Want to shop around? Browse nearby Chrysler Pacifica rental cars available for these dates

Pacifica