


7 seats
Gas
21 MPG
Automatic
Trip start
Trip end
Insurance via Travelers
Brake assist
Android Auto
Apple CarPlay
AUX input
Bluetooth
USB input
GPS
Keyless entry
Toll pass
Pet friendly
Convenience
Skip the rental counter
Use the app for pickup and return instructions
Add additional drivers for free
30-minute return grace period
No need to extend your trip unless you’re running more than 30 minutes late
Peace of mind
No car wash necessary, but keep the vehicle tidy
Free access to 24/7 roadside assistance
24/7 customer support
Add optional Extras to your trip at checkout.
Tablet
Fully charged and ready to go Samsung Tablet
$100/trip1 available
One-way trip
One way trip. We can bring it back, leave the hassel to us.
$950/trip
Pet fee
Pet-Friendly Travel – Bring Your Furry Friend! "Pets are part of the family, and we welcome them in our car! For just $75 per trip, you can bring your dog, cat, or other small pet along for the ride.
$75/trip
Unlimited distance
Unlimited miles
$25/day
4.72
32 ratings
Great communication, easy to pick up, clean car, aftermarket radio with apple carplay was great, awesome speakers, would rent again! Thank you so much for making our trip awesome! 😎
Nicole •
Van ran well, was clean . Pick up was easy .
Douglas •
Clear communication, easy pick up/drop off instructions, reliable car for our camping trip with plenty of space!
Emma •
Great communication. No issues with the car.
Molly •
Thank you for the 5-star review, Molly! I’m glad communication was smooth throughout your trip and that you had no issues with the vehicle. I appreciate you choosing to rent with us and wish you safe travels!
While the trip and vehicle worked, we had a few issues which we did not like. 1) The middle windows of the van did not roll down. Keeping my kids cool and comfortable during our drives was a challenge. We wish we’d known this in advance. 2015 dodge minivans don’t have a middle window that rolls down, so it’s not a problem with this vehicle, it’s a make and model and year issue.
2) when we received the car we were told the gas tank was full. It was 7/8s full. We returned it full. But that was disappointing.
3) The person that dropped the car did not write which column the car was parked close to in the short term parking at OHare. This resulted in us spending a decent amount of time traversing the parking garage we weren’t familiar with, looking for the car.
All considered the van worked and was fine, but it wasn’t an awesome experience and I would not recommend this to my friends.
Frank •
Frank, we’re disappointed by the 3-star review, especially since the van was clean, in excellent working order, and no concerns were communicated during your trip. The middle-row windows on a 2015 Dodge Grand Caravan are fixed by design; the rear windows vent and the A/C works great. The van was filled about 10 miles before O’Hare and driven directly there. We also provided photos showing the parking row and level. We’re sorry you had difficulty locating it and appreciate you returning it full.
4.72
32 ratings
Great communication, easy to pick up, clean car, aftermarket radio with apple carplay was great, awesome speakers, would rent again! Thank you so much for making our trip awesome! 😎
Nicole •
Van ran well, was clean . Pick up was easy .
Douglas •
Clear communication, easy pick up/drop off instructions, reliable car for our camping trip with plenty of space!
Emma •
Great communication. No issues with the car.
Molly •
Thank you for the 5-star review, Molly! I’m glad communication was smooth throughout your trip and that you had no issues with the vehicle. I appreciate you choosing to rent with us and wish you safe travels!
While the trip and vehicle worked, we had a few issues which we did not like. 1) The middle windows of the van did not roll down. Keeping my kids cool and comfortable during our drives was a challenge. We wish we’d known this in advance. 2015 dodge minivans don’t have a middle window that rolls down, so it’s not a problem with this vehicle, it’s a make and model and year issue.
2) when we received the car we were told the gas tank was full. It was 7/8s full. We returned it full. But that was disappointing.
3) The person that dropped the car did not write which column the car was parked close to in the short term parking at OHare. This resulted in us spending a decent amount of time traversing the parking garage we weren’t familiar with, looking for the car.
All considered the van worked and was fine, but it wasn’t an awesome experience and I would not recommend this to my friends.
Frank •
Frank, we’re disappointed by the 3-star review, especially since the van was clean, in excellent working order, and no concerns were communicated during your trip. The middle-row windows on a 2015 Dodge Grand Caravan are fixed by design; the rear windows vent and the A/C works great. The van was filled about 10 miles before O’Hare and driven directly there. We also provided photos showing the parking row and level. We’re sorry you had difficulty locating it and appreciate you returning it full.
No smoking allowed
Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine
Keep the vehicle tidy
Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine
Refuel the vehicle
Missing fuel may result in an additional fee
No off-roading
Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.
Want to shop around? Browse nearby Dodge rental cars available for these dates
