


5 seats
Gas
32 MPG
Automatic
Trip start
Trip end
Insurance via Travelers
Adaptive cruise control
Backup camera
Blind spot warning
Brake assist
Lane departure warning
Lane keeping assist
Android Auto
Apple CarPlay
Bluetooth
USB charger
GPS
Keyless entry
Toll pass
Must be 21+ to book
Child seat
Convenience
Skip the rental counter
Use the app for pickup and return instructions
Add additional drivers for free
30-minute return grace period
No need to extend your trip unless you’re running more than 30 minutes late
Peace of mind
No car wash necessary, but keep the vehicle tidy
Free access to 24/7 roadside assistance
24/7 customer support
Add optional Extras to your trip at checkout.
Prepaid refuel
Save time, make drop-off a breeze, and avoid additional fees by adding this Extra, which allows you to return my car at any fuel level. Price includes up to a full tank of gas.
$50/trip
One-way trip
Cruise Port Pickup → TPA Return. Guests can pick up the car from their hotel adjacent to the Port of Tampa or within 5 miles of TPA. Confirm pickup location and parking with host. Hotel parking fees are guest’s responsibility.
$60/trip
One-way trip
TPA Pickup → Cruise Port Drop-Off. Drop-off at your hotel near the Port of Tampa or within 5 miles of TPA Airport. Excludes St. Pete/Clearwater. Hotel Parking is guest responsibility. Please confirm drop-off location with host after booking.
$60/trip
Booster seat
Our booster seat offers a safer and more comfy ride for older kids, bridging the gap between a car seat and a regular seat for growing passengers.
$15/trip2 available
Child safety seat
Safety 1st Everfit Forward facing Convertible Car Seat. Minimum and maximum child weight: 30 - 65 Lbs
$25/trip2 available
4.78
9 ratings
Was charged 44 dollars to take car out of the parking garage. It had been sitting there for over 24hrs. Make sure you get full disclosure on parking fees prior to renting. The car also smelled like Mary Jane, so had to get some odor blockers. They did credit me for the parking but still disappointing experience .
Alex •
We’re sorry the trip didn’t meet your expectations. We provide the same parking disclosure for every airport trip through our automated welcome message, which was sent within minutes of your booking. You asked about the parking arrangement further, we explained it before pickup, and you agreed to proceed. We promptly addressed your concerns and provided a credit for the inconvenience. We value transparency and want to clarify that parking was disclosed, discussed, and agreed upon before pickup.
Great experience from start to finish! Easy airport pickup and drop-off, clean vehicle, smooth ride, affordable pricing, and responsive communication throughout my trip. Everything was convenient and hassle-free. Highly recommend!
Sydnie •
Thank you so much, Sydnie! We’re glad you had such a smooth and hassle-free experience from start to finish. Making airport pickups easy and providing clean, reliable vehicles is always our goal. We truly appreciate your recommendation and would love to host you again!
this rental was great awesome. The host responded very quickly when I had any questions or concerns. I also had an unforeseen circumstance, and they did not give me a hard time about returning the car just a tad bit after the return time. I really appreciate that greatly the car rides wonderful very clean and nice.
Shalyn •
Great car! Great host! No complaints what so ever! Hopefully I’m able to book again!
Elijah •
4.78
9 ratings
Was charged 44 dollars to take car out of the parking garage. It had been sitting there for over 24hrs. Make sure you get full disclosure on parking fees prior to renting. The car also smelled like Mary Jane, so had to get some odor blockers. They did credit me for the parking but still disappointing experience .
Alex •
We’re sorry the trip didn’t meet your expectations. We provide the same parking disclosure for every airport trip through our automated welcome message, which was sent within minutes of your booking. You asked about the parking arrangement further, we explained it before pickup, and you agreed to proceed. We promptly addressed your concerns and provided a credit for the inconvenience. We value transparency and want to clarify that parking was disclosed, discussed, and agreed upon before pickup.
Great experience from start to finish! Easy airport pickup and drop-off, clean vehicle, smooth ride, affordable pricing, and responsive communication throughout my trip. Everything was convenient and hassle-free. Highly recommend!
Sydnie •
Thank you so much, Sydnie! We’re glad you had such a smooth and hassle-free experience from start to finish. Making airport pickups easy and providing clean, reliable vehicles is always our goal. We truly appreciate your recommendation and would love to host you again!
this rental was great awesome. The host responded very quickly when I had any questions or concerns. I also had an unforeseen circumstance, and they did not give me a hard time about returning the car just a tad bit after the return time. I really appreciate that greatly the car rides wonderful very clean and nice.
Shalyn •
Great car! Great host! No complaints what so ever! Hopefully I’m able to book again!
Elijah •
Turo's highest-rated hosts
No smoking allowed
Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine
Keep the vehicle tidy
Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine
Refuel the vehicle
Missing fuel may result in an additional fee
No off-roading
Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.
Want to shop around? Browse nearby Mazda rental cars available for these dates
