


5 seats
Gas
32 MPG
Automatic
Trip start
Trip end
Insurance via Travelers
Adaptive cruise control
Backup camera
Brake assist
Lane departure warning
Lane keeping assist
Bluetooth
Toll pass
Convenience
Skip the rental counter
Use the app for pickup and return instructions
Add additional drivers for free
30-minute return grace period
No need to extend your trip unless you’re running more than 30 minutes late
Peace of mind
No car wash necessary, but keep the vehicle tidy
Free access to 24/7 roadside assistance
24/7 customer support
Add optional Extras to your trip at checkout.
Booster seat
Our booster seat offers a safer and more comfy ride for older kids, bridging the gap between a car seat and a regular seat for growing passengers.
$50/trip3 available
Child safety seat
Car seat for babies/infants
$50/trip2 available
Stroller
This Specific option is a stroller and car seat that is made by Doona. It is for smaller children/babies. it is a Doona car seat and stroller. 2-in 1 car seat and stroller bundle with base!
$100/trip1 available
Child safety seat
Car seat
$60/trip1 available
Booster seat
Our booster seat offers a safer and more comfy ride for older kids, bridging the gap between a car seat and a regular seat for growing passengers.
$45/trip3 available
4.89
36 ratings
Very good
DAVID •
Car was great nice and clean. Host was great with communication
Lori •
Great car thank u again I would love to rent it again
Jomary •
Beautiful clean car Ty
Shatela •
Was a very smooth pick up and drop off. Only complaint was the key fob didn’t work all the time. Other than that it was perfect!
KADEN •
Thank you for your feedback! I’m glad you had a smooth pickup and drop-off and enjoyed the vehicle. The key fob was working at the beginning of the trip, so it appears the battery died during your rental. The vehicle stays booked frequently, so the battery was likely simply due for replacement. I’ve already replaced it, and everything is working perfectly again. Thank you for choosing Supreme Rentalz!
4.89
36 ratings
Very good
DAVID •
Car was great nice and clean. Host was great with communication
Lori •
Great car thank u again I would love to rent it again
Jomary •
Beautiful clean car Ty
Shatela •
Was a very smooth pick up and drop off. Only complaint was the key fob didn’t work all the time. Other than that it was perfect!
KADEN •
Thank you for your feedback! I’m glad you had a smooth pickup and drop-off and enjoyed the vehicle. The key fob was working at the beginning of the trip, so it appears the battery died during your rental. The vehicle stays booked frequently, so the battery was likely simply due for replacement. I’ve already replaced it, and everything is working perfectly again. Thank you for choosing Supreme Rentalz!
Turo's highest-rated hosts
No smoking allowed
Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine
Keep the vehicle tidy
Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine
Refuel the vehicle
Missing fuel may result in an additional fee
No off-roading
Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.
Want to shop around? Browse nearby Toyota rental cars available for these dates
