


5 seats
Gas
35 MPG
Automatic
Trip start
Trip end
Insurance via Travelers
Adaptive cruise control
Backup camera
Brake assist
Lane departure warning
Lane keeping assist
Android Auto
Apple CarPlay
Bluetooth
USB charger
USB input
GPS
Keyless entry
Must be 21+ to book
Convenience
Skip the rental counter
Use the app for pickup and return instructions
Add additional drivers for free
30-minute return grace period
No need to extend your trip unless you’re running more than 30 minutes late
Peace of mind
No car wash necessary, but keep the vehicle tidy
Free access to 24/7 roadside assistance
24/7 customer support
4.0
4 ratings
The drive was amazing and the car was very clean.
Shamaya •
It was a easy smooth process would book again for sure!!!
DEMETRIX •
Don’t get me wrong, the car is super nice, but the people who gave me the keys were not very professional. I let them know I was outside and waited about 5–6 minutes. When the lady came out, she commented that I looked too young, questioned my booking, and asked to see my driver’s license. She even had to call someone to verify my age before giving me the keys. I understand running a business and verifying guests, but the way I was greeted felt very unprofessional and uncomfortable. I’ve rented before and have never been treated that way.
Jamarion •
Thank you for your feedback. When you arrived, the doorbell wasn’t rung and we became aware of your arrival from whistling near the open garage. You were also accompanied by two others, one wearing a face covering. Given the circumstances, we took an extra moment to verify the reservation and ID before releasing the vehicle. This was strictly for security, not a judgment of your age. We apologize if the interaction made you uncomfortable.
Highly recommend….wonderful host also!!!
Telisha •
4.0
4 ratings
The drive was amazing and the car was very clean.
Shamaya •
It was a easy smooth process would book again for sure!!!
DEMETRIX •
Don’t get me wrong, the car is super nice, but the people who gave me the keys were not very professional. I let them know I was outside and waited about 5–6 minutes. When the lady came out, she commented that I looked too young, questioned my booking, and asked to see my driver’s license. She even had to call someone to verify my age before giving me the keys. I understand running a business and verifying guests, but the way I was greeted felt very unprofessional and uncomfortable. I’ve rented before and have never been treated that way.
Jamarion •
Thank you for your feedback. When you arrived, the doorbell wasn’t rung and we became aware of your arrival from whistling near the open garage. You were also accompanied by two others, one wearing a face covering. Given the circumstances, we took an extra moment to verify the reservation and ID before releasing the vehicle. This was strictly for security, not a judgment of your age. We apologize if the interaction made you uncomfortable.
Highly recommend….wonderful host also!!!
Telisha •
No smoking allowed
Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine
Keep the vehicle tidy
Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine
Refuel the vehicle
Missing fuel may result in an additional fee
No off-roading
Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.
Want to shop around? Browse nearby Kia rental cars available for these dates
