


7 sièges
Essence
10.5 L / 100km
Automatique
Début
Fin
Protection fournie par Economical
Traction intégrale
Caméra de recul
Surveillance des angles morts
Système d’assistance au freinage
Entrée auxiliaire
Bluetooth
Chargeur USB
Port USB
GPS
Accès sans clé
Sièges chauffants
Toit ouvrant
Commodité
Oubliez le comptoir de location
Utilisez l’app pour obtenir des instructions sur la prise en charge et le retour
Ajoutez des conducteurs en tout temps après la réservation
Fenêtre de prise en charge de 2 heures
Pas besoin de modifier votre voyage, sauf si vous avez plus de 2 heures de retard
Tranquillité d’esprit
Il n’est pas nécessaire de laver le véhicule, mais gardez-le propre
Assistance routière gratuite 24 heures sur 24, 7 jours sur 7
Accès en tout temps au Service à la clientèle
4,6
15 évaluations
Host was great, he communicated well. And vehicle was cleaned. Would rent it again.
Jok •
Very much enjoyed the car! Host was lovely and also very accommodating. He made the process smooth. Car drove us to BC and around. Very reliable!
Thanks again!!
Giz •
Great car, i use it for moving house and it did a great job
Bao •
The host cancelled this trip 12 hours before it started. This message was automatically posted by Turo.
Turo •
AC not working. Very uncomfortable for the summer weather. Car uses too much fuel. Never book your trip here. Host do not respond in messaging regarding AC so there's no evidence and partial refund for the incovenience won't be approved.
Regor •
Sorry for any inconvenience; however I was upfront with you and told you clearly that the car came just came from a trip and AC is not working and gave the option to cancel the trip but you chose get the car and said that you will be fine without AC.
I also offered to go recharge the AC but you rejected that as you were leaving immediately. When you dropped off the car you were ok but to go and say that either you get a refund of $179 or will write this kind of review is not acceptable
4,6
15 évaluations
Host was great, he communicated well. And vehicle was cleaned. Would rent it again.
Jok •
Very much enjoyed the car! Host was lovely and also very accommodating. He made the process smooth. Car drove us to BC and around. Very reliable!
Thanks again!!
Giz •
Great car, i use it for moving house and it did a great job
Bao •
The host cancelled this trip 12 hours before it started. This message was automatically posted by Turo.
Turo •
AC not working. Very uncomfortable for the summer weather. Car uses too much fuel. Never book your trip here. Host do not respond in messaging regarding AC so there's no evidence and partial refund for the incovenience won't be approved.
Regor •
Sorry for any inconvenience; however I was upfront with you and told you clearly that the car came just came from a trip and AC is not working and gave the option to cancel the trip but you chose get the car and said that you will be fine without AC.
I also offered to go recharge the AC but you rejected that as you were leaving immediately. When you dropped off the car you were ok but to go and say that either you get a refund of $179 or will write this kind of review is not acceptable
Les hôtes les mieux notés sur Turo
Interdiction de fumer
L’usage du tabac dans un véhicule Turo est passible d’une amende de 150$
Gardez la voiture propre
Des frais de 150$ pourraient être appliqués si le véhicule est retourné excessivement sale
Faites le plein
Des frais supplémentaires peuvent s’appliquer si le plein n’est pas fait correctement
Pas de conduite hors route
Le véhicule peut être équipé d’un dispositif qui collecte des données relatives à la conduite et à la localisation. Ces données peuvent être partagées avec des tiers à des fins de protection ou de récupération du véhicule.
Envie de comparer les offres? Découvrez d’autres Nissan disponibles à proximité pour ces dates
