


8 seats
Gas
9.0 L/100km
Automatic
Trip start
Trip end
Insurance via Economical
Backup camera
Blind spot warning
Brake assist
Lane departure warning
AUX input
Bluetooth
USB input
Keyless entry
Heated seats
Sunroof
Convenience
Skip the rental counter
Use the app for pickup and return instructions
Add additional drivers for free
30-minute return grace period
No need to extend your trip unless you’re running more than 30 minutes late
Peace of mind
No car wash necessary, but keep the vehicle tidy
Free access to 24/7 roadside assistance
24/7 customer support
4.63
8 ratings
Amazing host. Would definitely recommend and rent again from him
Usman •
thank you Usman
The host canceled this trip 1 day before it started. This message was automatically posted by Turo.
Turo •
my apologies o the guest.
Car does have minor mechanical issue but drivers good. The car could be a little more clean, specially the trunk was a mess. Overall, good.
Sadikul •
thank you Sadikul
Car was not very clean, and we had a mechanical issue during the trip. The host was initially helpful, but once it became a safety concern and we returned the car early, the support changed. Turo customer support initially told me the host disagreed with refunding the remaining days of our 14-day trip. After multiple emails and phone calls with Turo, I was eventually offered a refund.
My advice is to keep all communication within the Turo app. Overall, I was disappointed with how the situation was handled by both the host and Turo.
Nidhin •
sorry about your experience Nidhin but please be honest with you review, you had th3 car for 4 days out of 3 weeks you rented , and put on 2000km then you tried come up with other reasons to get a refund which actually Turo rejected. but still I don't want to come across as rude and wish you well .
4.63
8 ratings
Amazing host. Would definitely recommend and rent again from him
Usman •
thank you Usman
The host canceled this trip 1 day before it started. This message was automatically posted by Turo.
Turo •
my apologies o the guest.
Car does have minor mechanical issue but drivers good. The car could be a little more clean, specially the trunk was a mess. Overall, good.
Sadikul •
thank you Sadikul
Car was not very clean, and we had a mechanical issue during the trip. The host was initially helpful, but once it became a safety concern and we returned the car early, the support changed. Turo customer support initially told me the host disagreed with refunding the remaining days of our 14-day trip. After multiple emails and phone calls with Turo, I was eventually offered a refund.
My advice is to keep all communication within the Turo app. Overall, I was disappointed with how the situation was handled by both the host and Turo.
Nidhin •
sorry about your experience Nidhin but please be honest with you review, you had th3 car for 4 days out of 3 weeks you rented , and put on 2000km then you tried come up with other reasons to get a refund which actually Turo rejected. but still I don't want to come across as rude and wish you well .
No smoking allowed
Smoking in any Turo vehicle will result in a $150 fine
Keep the vehicle tidy
Unreasonably dirty vehicles may result in a $150 fine
Refuel the vehicle
Missing fuel may result in an additional fee
No off-roading
Vehicle may have a device that collects driving and location data. Data may be shared with third parties for vehicle recovery or protection purposes.
Want to shop around? Browse nearby Honda rental cars available for these dates
