Become a host
  • How Turo works
  • Insurance & protection
  • Carculator
  • Host tools
  • Become a host
Log inSign up
Vehicle Image

Verified photo

1 of 18

Andre’s

Jaguar F-PACE 2018

30t R-Sport

4.78

(115 trips)

Pickup & return location
Enter a delivery address

Distance included

Day

100 mi

Week

700 mi

Month

3000 mi

Insurance & Protection

Insurance via Liberty Mutual

The car

Jaguar F-PACE 2018

30t R-Sport

4.78

(115 trips)

24 MPG

Gas

4 doors

Hosted by

Andre
4.9
Andre
1,418 tripsJoined Apr 2018

Typically responds in 3 minutes

Andre has completed training on enhanced cleaning and disinfection practices.

Description

The Jaguar F-pace its one of the top SUV’s due to its sharp driving dynamics, potent engine with almost 300HP, specious seating and big cargo room. Experience the F-pace. 🚨 IMPORTANT 🚨 Due to the situation involving the COVID-19, we are taking our cars to a very deep wash before and after every single trip, plus doing all the safety measures to ensure that all of our cars are clean and healthy, so you can enjoy our vehicles worry-free.

Deluxe class

This exclusive car has additional safety checks for guests under 30.

Features

Must be 25+ to book

Automatic transmission

All-wheel drive

AUX input

Bluetooth

GPS

Heated seats

Long-term car

Sunroof

Toll pass

USB input

Guidelines

❗️ EXTRA INFORMATIONS❗️ -we charge smoking fee (don’t smoke inside the car) -we charge cleaning fee (bring the car back at the same conditions) -we charge late delivery fee (be ponctual) -we charge missing gas (bring the car back with the same gas level) ENJOY THE RIDE 🚗

Ratings and reviews

4.78

(99 ratings)

Reviews

Exavier S.

ExavierJun 27, 2021

Ended up ubering everywhere anyway because this was the most raggedy truck I’ve ever driven. Check engine light on. Brake SQUEALING. TIRES ARE BALD. IT WAS RAINING AND THE TRUCK WAS SLIDING ALL OVER THE EWAY NOT EVEN GOING 50mph. says it was just serviced but it’s not even any wiper fluid in the car. The tire PRESSURE low. The radio Bluetooth is faulty. I honestly don’t see how this truck made it on Turo. like wow

Andre's response

Hi Exavier, I’m sorry you experienced this issues during the trip. We just had the car serviced, but we check jt again and there was some wiper fluid missing which we already put it on, also you were drifting the car, so we had to change the front 2 tires. Bluetooth is working just fine, just tested it, maybe you didn’t get the handle of it. And while I offered to take a personal look you were always too busy… We sent you a discount for your next trip, hope to see you again.

Nillion R.

NillionJun 21, 2021

Nice clean had no problems very easy to communicate with 👍🏾

Andre's response

Glad that you enjoyed it !

Akiva Y.

AkivaJun 10, 2021

Communication was good, car was very nice, but the car had low tire pressure and coolant. Other than that, the rental was great.

Andre's response

Thanks for the feedback Akiva! The coolant level light came out during your trip, we already took care of that and we found out that you ran over a nail during your trip, that’s the reason of the tire light; we already took care of that as well ;) Hope to see you again soon!

Billy Eugene E.

Billy EugeneJun 6, 2021

The Jaguar truck was awesome. Definitely recommend and will rent again myself.

Andre's response

Thank you Billy, was a pleasure to have you!

Nigel D.

NigelApr 18, 2021

Nice car, we enjoyed using it for our first trip using Turo. Great service met at the airport and dropped off in the parking lot. Worked seamlesly.

Vehicle Image

Verified photo

1 of 18

The car

Jaguar F-PACE 2018

30t R-Sport

4.78

(115 trips)

24 MPG

Gas

4 doors

Hosted by

Andre
4.9
Andre
1,418 tripsJoined Apr 2018

Typically responds in 3 minutes

Andre has completed training on enhanced cleaning and disinfection practices.

Description

The Jaguar F-pace its one of the top SUV’s due to its sharp driving dynamics, potent engine with almost 300HP, specious seating and big cargo room. Experience the F-pace. 🚨 IMPORTANT 🚨 Due to the situation involving the COVID-19, we are taking our cars to a very deep wash before and after every single trip, plus doing all the safety measures to ensure that all of our cars are clean and healthy, so you can enjoy our vehicles worry-free.

Deluxe class

This exclusive car has additional safety checks for guests under 30.

Features

Must be 25+ to book

Automatic transmission

All-wheel drive

AUX input

Bluetooth

GPS

Heated seats

Long-term car

Sunroof

Toll pass

USB input

Guidelines

❗️ EXTRA INFORMATIONS❗️ -we charge smoking fee (don’t smoke inside the car) -we charge cleaning fee (bring the car back at the same conditions) -we charge late delivery fee (be ponctual) -we charge missing gas (bring the car back with the same gas level) ENJOY THE RIDE 🚗

Ratings and reviews

4.78

(99 ratings)

Reviews

Exavier S.

ExavierJun 27, 2021

Ended up ubering everywhere anyway because this was the most raggedy truck I’ve ever driven. Check engine light on. Brake SQUEALING. TIRES ARE BALD. IT WAS RAINING AND THE TRUCK WAS SLIDING ALL OVER THE EWAY NOT EVEN GOING 50mph. says it was just serviced but it’s not even any wiper fluid in the car. The tire PRESSURE low. The radio Bluetooth is faulty. I honestly don’t see how this truck made it on Turo. like wow

Andre's response

Hi Exavier, I’m sorry you experienced this issues during the trip. We just had the car serviced, but we check jt again and there was some wiper fluid missing which we already put it on, also you were drifting the car, so we had to change the front 2 tires. Bluetooth is working just fine, just tested it, maybe you didn’t get the handle of it. And while I offered to take a personal look you were always too busy… We sent you a discount for your next trip, hope to see you again.

Nillion R.

NillionJun 21, 2021

Nice clean had no problems very easy to communicate with 👍🏾

Andre's response

Glad that you enjoyed it !

Akiva Y.

AkivaJun 10, 2021

Communication was good, car was very nice, but the car had low tire pressure and coolant. Other than that, the rental was great.

Andre's response

Thanks for the feedback Akiva! The coolant level light came out during your trip, we already took care of that and we found out that you ran over a nail during your trip, that’s the reason of the tire light; we already took care of that as well ;) Hope to see you again soon!

Billy Eugene E.

Billy EugeneJun 6, 2021

The Jaguar truck was awesome. Definitely recommend and will rent again myself.

Andre's response

Thank you Billy, was a pleasure to have you!

Nigel D.

NigelApr 18, 2021

Nice car, we enjoyed using it for our first trip using Turo. Great service met at the airport and dropped off in the parking lot. Worked seamlesly.

Pickup & return location
Enter a delivery address

Distance included

Day

100 mi

Week

700 mi

Month

3000 mi

Insurance & Protection

Insurance via Liberty Mutual

Turo

  • About
  • Team
  • Policies
  • Careers
  • Press
  • OpenRoad
  • Turo shop
  • App Store
  • Google Play

Explore

  • ©2021 Turo
  • Terms
  • Privacy
  • Sitemap