Margaret
4.8
Margaret
4.8

Margaret

Scotland UK
206 tripsJoined Jan 2018
Verified info
  • Email address
  • Phone number
  • Facebook
Languages
  • English
Works
  • Turner Car & Van Rental
Host stats
  • Response rate
    85%
  • Response time
    2 hours
Share this Turo profile.

About Margaret

Car & Van Rental Company based in Scotland and Northern England UK, with over 30 years experience in the vehicle rental marketplace. All cars are aged no more than 18 months old and vans are similar in age. We can arrange airport collection and drop off if required.

Location

Reviews from guests

206 trips

4.74

(136 reviews)

Artūrs K.

Artūrs K.March 25, 2020

The car was okay but please keep in mind that this is actually a renting company using Turo as an individual. As such, it requested a £300 deposit which is not a normal practice by individuals on Turo and was slow to return the deposit. My usual communication with indivuduals on Turo has been way smoother than with this company - again to do with their working hours etc.

Margaret's response

Hi Artus, I have replied to you on your Turo page to say that we refunded your deposit on the same day you returned but it's your individual bank that withhold it for up to 3-5days before releasing it. We have no control over this. Our terms and conditions are on the Turo site for customers re-deposit. Our working hours have had to be adjusted due to the Coronavirus which is a major health factor and I'm sorry this has been your decision to rate us with only 2 stars. Kind Regards Margaret

Przemyslaw P.

Przemyslaw P.March 9, 2020

Excellent ! Thank you Steven , Paul and Margaret !

Gabriela M.

Gabriela M.January 22, 2020

Excellent service!

Margaret
4.8
Margaret
4.8

Margaret

Scotland UK
206 tripsJoined Jan 2018

About Margaret

Car & Van Rental Company based in Scotland and Northern England UK, with over 30 years experience in the vehicle rental marketplace. All cars are aged no more than 18 months old and vans are similar in age. We can arrange airport collection and drop off if required.
Languages
  • English
Works
  • Turner Car & Van Rental
Host stats
  • Response rate
    85%
  • Response time
    2 hours
Verified info
  • Email address
  • Phone number
  • Facebook

Location

Reviews from guests

206 trips

4.74

(136 reviews)

Artūrs K.

Artūrs K.March 25, 2020

The car was okay but please keep in mind that this is actually a renting company using Turo as an individual. As such, it requested a £300 deposit which is not a normal practice by individuals on Turo and was slow to return the deposit. My usual communication with indivuduals on Turo has been way smoother than with this company - again to do with their working hours etc.

Margaret's response

Hi Artus, I have replied to you on your Turo page to say that we refunded your deposit on the same day you returned but it's your individual bank that withhold it for up to 3-5days before releasing it. We have no control over this. Our terms and conditions are on the Turo site for customers re-deposit. Our working hours have had to be adjusted due to the Coronavirus which is a major health factor and I'm sorry this has been your decision to rate us with only 2 stars. Kind Regards Margaret

Przemyslaw P.

Przemyslaw P.March 9, 2020

Excellent ! Thank you Steven , Paul and Margaret !

Gabriela M.

Gabriela M.January 22, 2020

Excellent service!

Share this Turo profile.