Become a host
  • How Turo works
  • Insurance & protection
  • Carculator
  • Host tools
  • Become a host
Log inSign up
Vehicle Image

1 of 16

Ford Taurus 2013

Limited

4.93

(72 trips)

Pickup & return location
Enter a delivery address

Distance included

Day

200 mi

Week

1400 mi

Month

6000 mi

Insurance & Protection

Insurance via Travelers

Ford Taurus 2013

Limited

4.93

(72 trips)

34 MPG

Gas

4 doors

5 seats

Hosted by

STEFAN

4.9

STEFAN

All-Star Host

1,903 tripsJoined Oct 2018

Typically responds in 17 minutes

All-Star Hosts like STEFAN are the top-rated and most experienced hosts on Turo.

STEFAN has completed training on enhanced cleaning and disinfection practices.

Description

This luxury vehicle is top of the line in its class and come fully loaded with all features. Enjoy a trip with the family in this spacious vehicle with massive trunk space, great leg loom, easy to connect your phone and amazing highway driving. Absolutely no smoking in this vehicle (smoking fees strictly enforced).

Features

Automatic transmission

AUX input

Backup camera

Bluetooth

USB charger

USB input

Ratings and reviews

4.93

(60 ratings)

Reviews

Blake-Amber T.

Blake-AmberApr 19, 2022

0 stars if I could. This man does not check his cars before renting it out. He approved a car that was in an accident prior to me getting it. Little did he know, the previous fender bender caused internal damage - there was a massive leak in the coolant reservoir. As soon as I got on the road the engine overheat notice came on and he assured me to just put water in the reservoir. I’m not a fucking mechanic. He is. I barely arrived to my destination when the engine started smoking and hissing and there was drippage from the front. I couldn’t use the car for the rest of the trip. I had to take it to autozone and they told me that water in the reservoir is just a temporary fix. I got two jugs of antifreeze and filled up the reservoir. After a 5 minute drive, smoking engine again. Had to wait an hour for the engine to cool down and discovered the reservoir was COMPLETELY EMPTY. If I had continued driving as Stefan assured me it was safe, the car would’ve caught on fire. He was apologetic and said he’d refund us but of course, he’s backtracking now. I had to wait 7 hours for a fucking tow, as if I had time for all this car drama. Rent from anyone else to avoid a nightmare and a side of gaslighting. Had to spend 400$ in last minute emergency flights to get home.

STEFAN's response

Sorry for your bad experience, if I was aware of the issue before the reservation began, I would've taken car of it or found you a replacement vehicle. As far as your refund, I have agreed to refund for the total amount I received from this 2 day reservation ($80), the remainder will come from Turos end. Since the vehicle is being towed from a few hundred miles away, I still have not gotten the vehicle back that's why Turos system has not initiated the refund. I've had few tows canceled also.

Turo

TuroApr 14, 2022

The host cancelled this trip 10 hours before it started. This message was automatically posted by Turo.

Aarmon F.

AarmonApr 9, 2022

Will definitely use again ,

Jimel M.

JimelApr 6, 2022

Good spacious car!

Tan C.

TanNov 22, 2021

Quick pick-up/drop-off location. Stefan was easy to work with and great communication from start to finish.

Vehicle Image

1 of 16

Ford Taurus 2013

Limited

4.93

(72 trips)

34 MPG

Gas

4 doors

5 seats

Hosted by

STEFAN

4.9

STEFAN

All-Star Host

1,903 tripsJoined Oct 2018

Typically responds in 17 minutes

All-Star Hosts like STEFAN are the top-rated and most experienced hosts on Turo.

STEFAN has completed training on enhanced cleaning and disinfection practices.

Description

This luxury vehicle is top of the line in its class and come fully loaded with all features. Enjoy a trip with the family in this spacious vehicle with massive trunk space, great leg loom, easy to connect your phone and amazing highway driving. Absolutely no smoking in this vehicle (smoking fees strictly enforced).

Features

Automatic transmission

AUX input

Backup camera

Bluetooth

USB charger

USB input

Ratings and reviews

4.93

(60 ratings)

Reviews

Blake-Amber T.

Blake-AmberApr 19, 2022

0 stars if I could. This man does not check his cars before renting it out. He approved a car that was in an accident prior to me getting it. Little did he know, the previous fender bender caused internal damage - there was a massive leak in the coolant reservoir. As soon as I got on the road the engine overheat notice came on and he assured me to just put water in the reservoir. I’m not a fucking mechanic. He is. I barely arrived to my destination when the engine started smoking and hissing and there was drippage from the front. I couldn’t use the car for the rest of the trip. I had to take it to autozone and they told me that water in the reservoir is just a temporary fix. I got two jugs of antifreeze and filled up the reservoir. After a 5 minute drive, smoking engine again. Had to wait an hour for the engine to cool down and discovered the reservoir was COMPLETELY EMPTY. If I had continued driving as Stefan assured me it was safe, the car would’ve caught on fire. He was apologetic and said he’d refund us but of course, he’s backtracking now. I had to wait 7 hours for a fucking tow, as if I had time for all this car drama. Rent from anyone else to avoid a nightmare and a side of gaslighting. Had to spend 400$ in last minute emergency flights to get home.

STEFAN's response

Sorry for your bad experience, if I was aware of the issue before the reservation began, I would've taken car of it or found you a replacement vehicle. As far as your refund, I have agreed to refund for the total amount I received from this 2 day reservation ($80), the remainder will come from Turos end. Since the vehicle is being towed from a few hundred miles away, I still have not gotten the vehicle back that's why Turos system has not initiated the refund. I've had few tows canceled also.

Turo

TuroApr 14, 2022

The host cancelled this trip 10 hours before it started. This message was automatically posted by Turo.

Aarmon F.

AarmonApr 9, 2022

Will definitely use again ,

Jimel M.

JimelApr 6, 2022

Good spacious car!

Tan C.

TanNov 22, 2021

Quick pick-up/drop-off location. Stefan was easy to work with and great communication from start to finish.

Pickup & return location
Enter a delivery address

Distance included

Day

200 mi

Week

1400 mi

Month

6000 mi

Insurance & Protection

Insurance via Travelers

Home ➜ Car rental alternatives ➜ United States - Morrow, GA ➜ Ford

Turo

  • About
  • Team
  • Policies
  • Careers
  • Press
  • OpenRoad
  • Turo shop
  • App Store
  • Google Play

Explore

  • ©2022 Turo
  • Terms
  • Privacy
  • Sitemap