Photo du véhicule

1 de 10

de Katelyn

Jeep Compass 2017

4.8

(10 voyages)

Lieu de prise en charge et de retour
Saisissez une adresse de livraison

Distance incluse

Jour

200 mi

Semaine

1400 mi

Mois

6000 mi

Assurance et protection

Assurance fournie par Liberty Mutual

La voiture

Jeep Compass 2017

4.8

(10 voyages)

26 MPG

Essence

4 portes

5 sièges

Votre hôte

Katelyn
4.9
Katelyn

Hôte vedette

135 voyagesMembre depuis : sept. 2019

Répond habituellement en 38 minutes

Nos Hôtes vedettes, comme Katelyn, sont des hôtes expérimentés et appréciés sur Turo.

Katelyn a suivi une formation sur les meilleures pratiques en matière de nettoyage et de désinfection.

Description

Great on Gas! only $20 to fill up .The jeep compass is automatic transmission Bluetooth and USB, touch screen interface. 👏👏All cars comes with complimentary a Hand sanitizer bottle, napkins, and antibacterial wipes. Lets stay covid free!! Read our reviews and rent with confidence. Message us for more info or questions.

Caractéristiques

Transmission automatique

Android Auto

Apple CarPlay

Entrée auxiliaire

Caméra de recul

Surveillance des angles morts

Accès sans clé

Longue durée

Chargeur USB

Port USB

Apple CarPlay est une marque déposée d’Apple Inc. Android est une marque commerciale de Google LLC.

Extras (2)

Ajoutez des Extras à votre voyage à la finalisation de la transaction.

Plein d’essence prépayé

Save time, make drop-off a breeze, and avoid additional fees by adding this Extra, which allows you to return my car at any fuel level. Price includes up to a full tank of gas.

40$US/voyage

Frais de nettoyage à la fin du voyage

Return the car hassle free, without worrying about cleaning up after your trip. Does not cover upholstery cleaning, spills, stains, pet hair, or smoke removal.

10$US/voyage

Lignes directrices

As per Turo's rules, the car must be returned in the same condition it was received (interior and exterior). We can bill you to have the car cleaned after drop off. $10 fee. Please vacuume and wash and bring the car back the same way you got it. **If you are dropping off after sunset we will inspect the vehicle under proper lighting or when the sun rises the next day. ***Any late return will be considered Theft and will lead to a late return fee according to Turo regulations. Bring the car back at the end of your reservation. ***Please do not use our vehicles for any photographing/video, YouTube endeavors, or any commercial work without consulting with us first. Please read Turos terms and conditions for more info. -NO pets please unless it's a service pet. -ABSOLUTELY no smoking. Turo charges up to $250 for smoking. -Any food particles must be cleaned up before returning the vehicle. No smudges or residues please. Drink spillage will incur a deep cleaning fee. -NO racing or reckless driving. -NO Burn outs or aggressive driving. Tire threads are marked before and after each trip. Damaged tires will incur a minimum charge of $200 for each damaged tire.

Évaluations et commentaires

4.8

(10 évaluations)

Commentaires

Michael R.

Michael13 avr. 2021

Very cool highly recommended him he as very nice cars at good prices

Meghan L.

Meghan11 avr. 2021

Great ride! Super smooth and clean!

Danielle M.

Danielle10 avr. 2021

Great service

Hector R.

Hector3 avr. 2021

He was 37 minutes late when he delivered the car and 15 minutes later at drop off. After delivering the car we realized he had given us the wrong key fob!! So we had to pull over and wait until he met us to provide us with the proper fob! Not a smooth rental.

Réponse de Katelyn

we apologize and forgive us for being honest here just say you did not want to wait for the key fob instead of leading the impression that you had to wait long for the key fob as soon as you left the airport we left also and brought you the fob in less than 5 minutes. As far as picking up the vehicle we asked you 30 minutes ahead of time to leave the vehicle in the hibiscus parking garage. You chose to tell us no When we have protocol. Once again we sincerely apologize and we will get better.

Debora P.

Debora24 mars 2021

Excelent car and costume service

Réponse de Katelyn

Thank you so much for your review. Each and every review counts. We have issued you a discount to the many cars we have in our fleet. Thank you for riding with treekulture

Photo du véhicule

1 de 10

La voiture

Jeep Compass 2017

4.8

(10 voyages)

26 MPG

Essence

4 portes

5 sièges

Votre hôte

Katelyn
4.9
Katelyn

Hôte vedette

135 voyagesMembre depuis : sept. 2019

Répond habituellement en 38 minutes

Nos Hôtes vedettes, comme Katelyn, sont des hôtes expérimentés et appréciés sur Turo.

Katelyn a suivi une formation sur les meilleures pratiques en matière de nettoyage et de désinfection.

Description

Great on Gas! only $20 to fill up .The jeep compass is automatic transmission Bluetooth and USB, touch screen interface. 👏👏All cars comes with complimentary a Hand sanitizer bottle, napkins, and antibacterial wipes. Lets stay covid free!! Read our reviews and rent with confidence. Message us for more info or questions.

Caractéristiques

Transmission automatique

Android Auto

Apple CarPlay

Entrée auxiliaire

Caméra de recul

Surveillance des angles morts

Accès sans clé

Longue durée

Chargeur USB

Port USB

Apple CarPlay est une marque déposée d’Apple Inc. Android est une marque commerciale de Google LLC.

Extras

Ajoutez des Extras à votre voyage à la finalisation de la transaction.

Plein d’essence prépayé

Save time, make drop-off a breeze, and avoid additional fees by adding this Extra, which allows you to return my car at any fuel level. Price includes up to a full tank of gas.

40$US/voyage

Frais de nettoyage à la fin du voyage

Return the car hassle free, without worrying about cleaning up after your trip. Does not cover upholstery cleaning, spills, stains, pet hair, or smoke removal.

10$US/voyage

Lignes directrices

As per Turo's rules, the car must be returned in the same condition it was received (interior and exterior). We can bill you to have the car cleaned after drop off. $10 fee. Please vacuume and wash and bring the car back the same way you got it. **If you are dropping off after sunset we will inspect the vehicle under proper lighting or when the sun rises the next day. ***Any late return will be considered Theft and will lead to a late return fee according to Turo regulations. Bring the car back at the end of your reservation. ***Please do not use our vehicles for any photographing/video, YouTube endeavors, or any commercial work without consulting with us first. Please read Turos terms and conditions for more info. -NO pets please unless it's a service pet. -ABSOLUTELY no smoking. Turo charges up to $250 for smoking. -Any food particles must be cleaned up before returning the vehicle. No smudges or residues please. Drink spillage will incur a deep cleaning fee. -NO racing or reckless driving. -NO Burn outs or aggressive driving. Tire threads are marked before and after each trip. Damaged tires will incur a minimum charge of $200 for each damaged tire.

Évaluations et commentaires

4.8

(10 évaluations)

Commentaires

Michael R.

Michael13 avr. 2021

Very cool highly recommended him he as very nice cars at good prices

Meghan L.

Meghan11 avr. 2021

Great ride! Super smooth and clean!

Danielle M.

Danielle10 avr. 2021

Great service

Hector R.

Hector3 avr. 2021

He was 37 minutes late when he delivered the car and 15 minutes later at drop off. After delivering the car we realized he had given us the wrong key fob!! So we had to pull over and wait until he met us to provide us with the proper fob! Not a smooth rental.

Réponse de Katelyn

we apologize and forgive us for being honest here just say you did not want to wait for the key fob instead of leading the impression that you had to wait long for the key fob as soon as you left the airport we left also and brought you the fob in less than 5 minutes. As far as picking up the vehicle we asked you 30 minutes ahead of time to leave the vehicle in the hibiscus parking garage. You chose to tell us no When we have protocol. Once again we sincerely apologize and we will get better.

Debora P.

Debora24 mars 2021

Excelent car and costume service

Réponse de Katelyn

Thank you so much for your review. Each and every review counts. We have issued you a discount to the many cars we have in our fleet. Thank you for riding with treekulture

Lieu de prise en charge et de retour
Saisissez une adresse de livraison

Distance incluse

Jour

200 mi

Semaine

1400 mi

Mois

6000 mi

Assurance et protection

Assurance fournie par Liberty Mutual

Turo

  • À propos
  • Équipe
  • Règlements
  • Emplois
  • Presse
  • OpenRoad
  • Boutique Turo
  • App Store
  • Google Pay

Explorer

  • ©2021 Turo
  • Conditions d’utilisation
  • Avis de confidentialité
  • Plan du site